Valvontaa laatikon sisä- ja ulkopuolelta Case Posti Oy

Case Posti Oy

 

Wakarun teknologiapalvelut loivat järjestelmän Postille sähköisen sanomaliikenteen valvontaan ja yritysasiakaspalvelun parantamiseksi. Käsin rakennetusta järjestelmästä olisi apua monille erilaisia toimituksia lähettäville suuryrityksille.

“Postilta esitettiin toive sanomajärjestelmän päälle rakennettavasta valvonnasta, jolla haettiin ratkaisua kolmeen pääasiaan”, kertoo Ville Hirvimies, senior consultant, Wakarun Teknologiapalveluista.

“Haluttiin varmistaa sanoman kulkevan oikeisiin paikkoihin oikeassa muodossa. Toiseksi haluttiin selvittää, kuinka kauan sanoman läpimeno vie eri vuorokauden aikoina ja sesonkiaikaan. Kolmanneksi haluttiin kokonaisnäkymä, jonka avulla komponenteissa tapahtuvat häiriöt saataisiin osoitettua heti oikealle taholla ja palvelu palautettua normaaliin tilaan mahdollisimman pian.”

“Tarve valvontajärjestelmälle Postin integraation ja sitä kautta asiakkaiden kokeman laadun varmistamiseksi oli ilmeinen. Posti valitsi kumppanikseen Wakarun teknologiapalvelut, jonka kanssa sillä oli jo ennestään hyvä ja pitkä kokemus erilaisten IT-järjestelmien valvonnasta”, sanoo Mikko Särkkä, joka työskentelee Postin kuljetustuotannon järjestelmistä vastaavana johtajana.